Kraj

Agora uruchomiła serwis popkulturalny Popcorner.pl, przebudowuje serwisy lokalne

Agora uruchomiła serwis internetowy poświęcony popkulturze Popcorner.pl. Jest to kolejny tego typu projekt rozrywkowy i wyraźnie oddzielony od marki Gazeta.pl,...

Agora uruchomiła serwis internetowy poświęcony popkulturze Popcorner.pl. Jest to kolejny tego typu projekt rozrywkowy i wyraźnie oddzielony od marki Gazeta.pl, uruchomiony ostatnio przez pion internet Agory. Wcześniej zostały stworzone: plotkarski Plotek.pl i erotyczno-satyryczna Limetka.pl. Na zawartość Popcornera mają składać się m.in. kinowe i serialowe aktualności, recenzje filmów i seriali, programy TV czy informacje ze świata komiksów, rozrywki komputerowej i literatury popularnej.

Serwis został przygotowany we współpracy z agencją interaktywną Tribal DDB. – Agencja brała udział w opracowaniu koncepcji serwisu, architektury informacyjnej i w konsultacjach merytorycznych podczas jego powstawania – powiedział Michał Rutkowski, dyrektor generalny agencji Tribal DDB.

Jednocześnie Gazeta.pl uruchomiła testową wersję zmienionego serwisu lokalnego Wroclaw.Gazeta.pl. Do końca sierpnia zamierza przebudować serwisy lokalne wszystkich największych miast. Gazeta.pl ma w sumie 21 serwisów lokalnych i jest liderem w polskiej sieci w tej kategorii (“serwisy lokalne”). Nowy serwis Wroclaw.Gazeta.pl otrzymał nową szatę graficzną, sposób prezentacji treści oraz więcej elementów społecznościowych i multimediów. (MG, GHM)