Aegis Group nabyła serwis biznesowy Bluestreak.com za 12,5 mln dol. (6,3 mln funtów). Stanie się on integracyjną częścią interaktywnej sieci Isobar. Serwis Bluestreak.com ma biura na Rodos i w Londynie. Specjalizuje się w kampaniach skierowanych do kadry zarządzającej, optymalizacji i analizie reklamy online w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech.
Jak poinformowali przedstawiciele Aegis Group, kupno serwisu Bluestreak.com pozwala na przejęcie aktywnych użytkowników strony i stworzenie wraz z przejętym personelem wcielonym do Isobaru nowej interaktywnej agencji oferującej szerokie rozwiązania interaktywne i technologiczne.
W ubiegłym tygodniu Aegis Group nabyła amerykańską agencję full service Vivid Marketing – wartość transakcji nie została ujawniona. Przejęcie Bluestreak.com przez Aegis Group jest następstwem działań WPP Group, która kupiła w maju br. 24/7 Real Medis za 649 mln dol. (329 mln funtów). (“BrandRepublic”)