Kraj

P&G i Tesco rozpoczynają program lojalnościowy dla mam

Procter & Gamble i jego marka Pampers oraz Tesco rozpoczynają program lojalnościowy dla mam Rozwojowy Klub Malucha. Jego celem jest...

Procter & Gamble i jego marka Pampers oraz Tesco rozpoczynają program lojalnościowy dla mam Rozwojowy Klub Malucha. Jego celem jest z jednej strony zbudowanie emocjonalnego nastawienia do marek uczestniczących w akcji, z drugiej – wsparcie strategii Tesco koncentrującej się na komunikacji z rodzinami. Partnerami akcji oprócz P&G zostały Nestle i Fisher Price.

Mechanizm programu powstał na bazie podejścia shoppermarketingowego opartego na poznawaniu barier konsumenckich i zakupowych oraz analizie zachowań matek odwiedzających sklepy sieci. Za każdą złotówkę wydaną na produkt marki uczestniczącej w programie konsumentki otrzymują punkty, które mogą wymienić na jedną z wielu nagród – produktów dla dzieci w wieku od 0 do 2 lat. Promocja programu obejmie e-mailing, stronę WWW oraz POS, a także reklamę prasową umieszczoną w tytułach kierowanych do matek.

Projekt przygotowała agencja Saatchi & Saatchi X. (TW)