Kraj

GPW planuje kampanię wspierającą nowy rynek NewConnect

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie SA planuje reklamowe wsparcie nowego rynku NewConnect. Rynek ma zostać uruchomiony pod koniec sierpnia, przeznaczony...

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie SA planuje reklamowe wsparcie nowego rynku NewConnect. Rynek ma zostać uruchomiony pod koniec sierpnia, przeznaczony ma być dla małych młodych spółek działających w innowacyjnych branżach (na dziś to przede wszystkim internet lub szerzej – IT).

Jak zapowiada Ludwik Sobolewski, prezes GPW, na początku lipca ruszy serwis internetowy NewConnect, specjalna strefa dotycząca tego rynku zostanie stworzona także w funkcjonującym od niedawna wortalu GPWInfostrefa.pl. Planowane są także cykle szkoleń, od lipca, zarówno dla spółek, jak i dla inwestorów.

Mniej więcej tydzień przed oficjalnym startem NewConnect ruszy także dość szeroko zakrojona kampania mediowa, m.in. w telewizji. GPW wybrała już agencję reklamową do tego projektu, jednak jej nazwy nie ujawnia. Natomiast już teraz rusza kampania wstępnie “zajawiająca” NewConnect, obejmie TVN24 i TV Biznes oraz “Rzeczpospolitą”, “Gazetę Wyborczą” i “Parkiet”.

Na drugie półrocze br. GPW planuje także uruchomienie rozbudowanego “wortalu IPO” – serwisu z informacjami dotyczącymi ofert publicznych. Zdaniem Sobolewskiego obecnie tak dużo spółek wchodzi na warszawski parkiet bądź planuje takie wejścia, że temat wymaga uporządkowania. Nowy serwis ma być miejscem, gdzie inwestorzy w łatwy sposób będą w stanie dotrzeć do wszystkich niezbędnych informacji związanych z działaniami IPO spółek. (MG)