Kraj

Carlsberg w prasie męskiej; marka już wyprzedziła Heinekena

Ruszyła nowa kampania prasowa marki Carlsberg związana z wprowadzeniem na rynek nowej butelki. Kreacja prasowa nawiązuje do spotu telewizyjnego w...

Ruszyła nowa kampania prasowa marki Carlsberg związana z wprowadzeniem na rynek nowej butelki. Kreacja prasowa nawiązuje do spotu telewizyjnego w klimacie przypominającym film “Znaki”. – Kampania jest spójna z pozostałymi działaniami, jakie nieprzerwanie od ponad trzech miesięcy prowadzimy dla wsparcia zmian wizualizacji marki Carlsberg – mówi Wojciech Żabiński, marketing manager w Carlsberg Polska.

Według przedstawicieli Carlsberg Polska, którzy powołują się na dane z firmy Nielsen, relaunch marki już przyniósł rezultaty, gdyż marka stała się liderem wśród piw międzynarodowych, wyprzedzając w maju br. Heinekena pod względem udziałów ilościowych. Dokładne informacje na temat pozycji rynkowej obu marek nie zostały ujawnione. Pod względem udziałów wartościowych oba brandy są mniej więcej na tym samym poziomie.

Kampania prasowa prowadzona będzie w okresie czerwiec-sierpień br. na łamach magazynów adresowanych do mężczyzn: “CKM”, “Men’s Heath”, “Playboy”, “Machina”, “Forbes”, “Life”, “Gazeta Studencka”. Autorem kreacji kampanii jest agencja Saatchi & Saatchi Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD. (TW)