Przetargi

Szwejkowski i Umbrella w przetargu firmy Bakalland

Bakalland SA, producent bakalii, zamierza rozwijać pod marką Bakalland nowe kategorie produktów. Nowości mają być wsparte działaniami reklamowymi. Bakalland obecnie...

Bakalland SA, producent bakalii, zamierza rozwijać pod marką Bakalland nowe kategorie produktów. Nowości mają być wsparte działaniami reklamowymi. Bakalland obecnie wybiera agencję do współpracy. W przetargu biorą udział agencje reklamowe Szwejkowski i Umbrella Marketing House. Marketer zamierza w tym roku wydać 2,9 mln zł na reklamę telewizyjną swojej głównej marki – Bakalland. W ub.r. na jej wsparcie mediowe przeznaczył 2,4 mln zł. W najbliższej kampanii będzie wykorzystany dotychczasowy spot, którego emisja miała miejsce w ub.r., przygotowany przez agencję Cytryna. Za budżet mediowy odpowiada Mediaedge:cia. Bakalland od początku br. prowadzi prace nad ujednoliceniem swoich marek. Zlikwidowano pięć z siedmiu dotychczasowych marek w portfolio. Na rynku pozostały dwie marki: czołowa marka premium Bakalland oraz marka produktów ekonomicznych Fresco. Od września br. z rynku znikną marki dotychczasowe: Uno, Gorillas, Bakal Nuss, Komosa i Baco. Decyzję o koncentracji na marce Bakalland poprzedziły badania rynkowe i dobre wyniki nowej komunikacji marki Bakalland wprowadzonej jesienią ub.r. (MKS)