Kraj

Żywiec łączy Open'er Festival z działaniami społecznej odpowiedzialności biznesu

Grupa Żywiec łączy Open'er Festival z działaniami z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Na festiwalu swoje stoiska będą miały organizacje pozarządowe:...

Grupa Żywiec łączy Open’er Festival z działaniami z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Na festiwalu swoje stoiska będą miały organizacje pozarządowe: Wybieram.pl, Fundacja Trzeba Marzyć, Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta “Agenda Bezdomności”, Fundacja Simba Friends, Klub Gaja, Fundacja Inna Przestrzeń – Program Tybetański, Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, AEGEE, Fundacja Międzynarodowy Ruch na rzecz Zwierząt – Viva! oraz WWF Polska (Światowy Fundusz na rzecz Przyrody). Kolejnym elementem działań będą rozwiązania dla osób niepełnosprawnych, m.in. specjalna platforma dla wózków. Na tegorocznym Heineken Open’er Festival marketer przeprowadzi akcję społeczną pt. “Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny” (“Enjoy Heineken Responsibly”). Uczestnicy imprezy otrzymają ulotki z informacjami o zasadach odpowiedzialnego konsumowania i zachowania się po spożyciu piwa. Ulotki przygotowała agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa, która jest odpowiedzialna za obsługę reklamową tej marki. (TW)