Grupa Żywiec łączy Open’er Festival z działaniami z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Na festiwalu swoje stoiska będą miały organizacje pozarządowe: Wybieram.pl, Fundacja Trzeba Marzyć, Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta “Agenda Bezdomności”, Fundacja Simba Friends, Klub Gaja, Fundacja Inna Przestrzeń – Program Tybetański, Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, AEGEE, Fundacja Międzynarodowy Ruch na rzecz Zwierząt – Viva! oraz WWF Polska (Światowy Fundusz na rzecz Przyrody). Kolejnym elementem działań będą rozwiązania dla osób niepełnosprawnych, m.in. specjalna platforma dla wózków. Na tegorocznym Heineken Open’er Festival marketer przeprowadzi akcję społeczną pt. “Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny” (“Enjoy Heineken Responsibly”). Uczestnicy imprezy otrzymają ulotki z informacjami o zasadach odpowiedzialnego konsumowania i zachowania się po spożyciu piwa. Ulotki przygotowała agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa, która jest odpowiedzialna za obsługę reklamową tej marki. (TW)
Kraj
Grupa Żywiec
Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji
Grey Worldwide Warszawa
AEGEE
WWF Polska
Wybieram.pl
Fundacja Trzeba Marzyć
Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta
Fundacja Simba Friends
Klub Gaja
Fundacja Inna Przestrzeń – Program Tybetański
Fundacja Międzynarodowy Ruch na rzecz Zwierząt – Viva!