Zagranica

PWC i Universal McCann obniżyły prognozę wzrostu rynku reklamowego w USA

PricewaterhouseCoopers i Universal McCann obniżyły prognozę wzrostu rynku reklamowego w USA. W br. wydatki mają urosnąć o 3,1 proc. zamiast...

PricewaterhouseCoopers i Universal McCann obniżyły prognozę wzrostu rynku reklamowego w USA. W br. wydatki mają urosnąć o 3,1 proc. zamiast wcześniej spodziewanych 4,8 proc. Wśród mediów najszybciej rosnącym kanałem będzie internet. Search engine marketing ma urosnąć o 29 proc. i osiągnąć wartość 8,8 mld dol. Innym dynamicznym nowym medium będą cyfrowe billboardy, na które marketerzy będą wydawać o 25,8 proc. więcej niż rok wcześniej i osiągną wartość 1,4 mld. Także takie kanały, jak mobile marketing, gry i społeczności, zyskają na popularności. (“Advertising Age”)