Kraj

AdWorks kompletuje zespół obsługi klienta i DTP

Agencja reklamowa AdWorks, należąca do grupy Mothership, wzmacnia zespół firmy. Nowi pracownicy dołączyli do zespołu obsługi klienta - Elżbieta Ignaczak...

Agencja reklamowa AdWorks, należąca do grupy Mothership, wzmacnia zespół firmy. Nowi pracownicy dołączyli do zespołu obsługi klienta – Elżbieta Ignaczak została account managerem, a Sebastian Lizakowski junior account executive. Szefem studia DTP został Paweł Rytka.

Od początku czerwca br. działem obsługi klienta AdWorks kieruje Agata Zacharzewska, która objęła stanowisko account directora (DS “MMP” z 6 czerwca br.). Wcześniej pracowała jako senior account manager w agencji reklamowej BBDO. W AdWorks przejęła część obowiązków Magdy Tuczyńskiej zarządzającej agencją jako head of business. Tuczyńska ma się skoncentrować na dalszym rozwoju i rozbudowie struktur firmy. Do głównych klientów firmy należą obecnie P4 i Deutsche Bank. (JP)