Kraj

Bakoma reklamuje jogurty Twist z praktyczną słomką do picia

Bakoma rozpoczęła wczoraj kampanię jogurtów Twist w największych stacjach telewizyjnych i radiowych. Spoty reklamowe (30- i 15-sekundowe) są emitowane w...

Bakoma rozpoczęła wczoraj kampanię jogurtów Twist w największych stacjach telewizyjnych i radiowych. Spoty reklamowe (30- i 15-sekundowe) są emitowane w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TV4 i TVN Siedem. Kampania radiowa jest prowadzona w Radiu Zet i Radiu Eska. Główne hasło działań to “Twist – jogurt wprost do picia”. W telewizyjnym spocie reklamowym dodatkowo zostanie zakomunikowane wprowadzenie na rynek Twista w kubku z dołączoną praktyczną słomką ułatwiającą jego wypicie. Bakoma jest pierwszą firmą, która zaproponowała takie innowacyjne rozwiązanie.

Strategię i kreację kampanii przygotowała krakowska agencja Demo. Za produkcję filmową odpowiadał ITI Film Studio. Planowanie i zakup mediów przeprowadził Macroscope OMD. Telewizyjna kampania reklamowa potrwa do połowy sierpnia, zaś kampania radiowa – do końca lipca. (AMS)