Masterfoods Polska wprowadził na polski rynek nową markę Perfect Fit. Jest to jedzenie dla kotów (jedzenie suche i saszetki), dostosowane nie tylko do wieku kota (jak inne marki pożywienia dla zwierząt), ale również dostosowane do osobowości kota, zapewniające mu właściwe odżywianie w zgodzie z jego trybem życia (są pokarmy m.in. typu: Active, In-Home, Sensitive).
Pojawieniu się nowej matki towarzyszy intensywna kampania reklamowa – od czerwca do końca roku obejmować będzie ona wsparcie POS, od lipca (również do końca roku) – reklamy pojawią się w prasie, na okres wrzesień-październik zaplanowana jest kampania w internecie, a na cały wrzesień – na outdoorze.
Prawdopodobnie agencją odpowiedzialną za realizację tych działań jest TBWA/Warszawa, ale Radosław Miklaszewski, dyr. zarządzający agencji, nie chciał się w tej kwestii wypowiadać. Martyna Wiśniewska, SOC consumer care w Masterfoods, także nie udzieliła w tej kwestii wyjaśnień.
Perfect Fit to karma dla kotów typu super premium. Jest sprzedawana w sklepach niespecjalistycznych (głównie supermarketach) i dlatego ma konkurencyjną cenę względem innych produktów typu super premium.
Rekomendowana cena 190 g (suche) – 3,69 zł, saszetki 85 g – 2,50 zł. (AMS)