Kraj

Kampania reklamowa wspiera sprzedaż apartamentów River House

Kampania reklamowa i działania promocyjne wspierają sprzedaż apartamentów w budynku River House, w powstającym właśnie projekcie deweloperskim na warszawskim Powiślu....

Kampania reklamowa i działania promocyjne wspierają sprzedaż apartamentów w budynku River House, w powstającym właśnie projekcie deweloperskim na warszawskim Powiślu. Działania skierowane są przede wszystkim do mieszkańców Warszawy.

Kampania obejmuje stołeczne billboardy, prasę ogólnopolską: “Gazetę Wyborczą”, “Rzeczpospolitą”, “Dziennik”, “Puls Biznesu” oraz “Wprost”. Dodatkowe ogłoszenia umieszczone zostały w portalach www.tabelaofert.pl, www.citydom24.pl, www.me-mieszkania.pl. Wsparciem kampanii są reklamy radiowe.

Pierwszy etap działań marketingowych potrwa do końca sierpnia br. Kolejny etap przewidywany jest na wrzesień

i październik br. Całkowity koszt akcji wynosi ok. 200 tys. zł.

– Planując naszą kampanię, zdecydowaliśmy się na takie nośniki, które pozwolą nam skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów – głównie mieszkańców Warszawy. Akcja reklamowa to nie koniec kampanii promującej River House. W tej chwili trwają rozmowy z potencjalnym “ambasadorem projektu” – powiedział Łukasz Dołęga, wiceprezes Mermaid Properties, właściciela River House. – Osoba ta będzie bohaterem reklam, które powstaną na potrzeby drugiego etapu kampanii reklamowej – dodał.

River House to budynek mieszkalny o podwyższonym standardzie, który będzie się mieścił przy ul. Bluszczańskiej 70. Powstaną tu 94 apartamenty, do użytku właścicieli zostanie oddanych również ponad 150 miejsc garażowych. Całkowita powierzchnia użytkowa budynku wyniesie 6873 mkw. (BG)