Kraj

Niestandardowe drogowskazy promują poznańską WSZiB

Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu przygotowała projekt komunikacyjny promujący markę uczelni. - Często pojawiającym się zarzutem, myślę, że...

Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu przygotowała projekt komunikacyjny promujący markę uczelni. – Często pojawiającym się zarzutem, myślę, że w dużej mierze słusznym, jest to, że kampanie różnych uczelni są tworzone według podobnego schematu: uśmiechnięte twarze młodych ludzi oraz natłok informacji o wielu kierunkach kształcenia. Pragniemy więc pokazać innego rodzaju podejście do zagadnienia – twierdzi Rafał Zielewicz, kierownik biura marketingu WSZiB.

Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów zajęło się biuro marketingu uczelni. Reklamy szkoły pojawiły się na nośnikach reklamy zewnętrznej typu backlite i frontlite w Poznaniu. Lokalizacje nośników zostały starannie wyselekcjonowane, ponieważ każdy layout jest dostosowany do danego miejsca. Reklamy pokazują kierunek dojazdu do siedziby uczelni wraz z kierunkami kształcenia oraz kierunek dojazdu do różnych dzielnic Poznania. Cyfry przypominające numery dróg pokazują liczbę specjalności na kierunkach. Pomysł opiera się na dwóch charakterystycznych cechach drogowskazów. Pierwsza to “gra” kierunkami, a druga to ciemnozielony kolor, który jest dominującym kolorem logotypu uczelni. (JP)