Kraj

Triumph zmienia logo i odmładza wizerunek

Triumph, międzynarodowy producent bielizny, odświeża i odmładza swój wizerunek. Efektem tych działań jest powstanie trzech linii produktów adresowanych do różnych...

Triumph, międzynarodowy producent bielizny, odświeża i odmładza swój wizerunek. Efektem tych działań jest powstanie trzech linii produktów adresowanych do różnych grup wiekowych i nowe logo.

Autorem nowego logo Triumpha jest berlińska agencja MetaDesign AG. Podstawowym elementem corporate designu pozostaje kolor czerwony – jako symbol zmysłowości. Zrezygnowano natomiast z surowego czerwonego prostokąta stanowiącego tło logo. Podstawowym elementem logo wciąż jest korona Triumph jako symbol czaru i inspiracji. Dotychczasowy krój pisma ustąpił lżejszemu i ponadczasowemu, zrezygnowano także z dopisku “International”. Tym samym nowe logo jest bardziej nowoczesne, lżejsze i kobiece. Nowy krój pisma jest bardziej czytelny i daje więcej swobody w procesie komunikacji marki.

Wprowadzone zmiany mają na celu doprowadzenie do harmonijnego postrzegania marki Triumph w wymiarze globalnym.

Od stycznia 2008 r. nowy corporate design będzie obecny w globalnej komunikacji, m.in. w kampanii reklamowej zaplanowanej na wiosnę i lato przyszłego roku. (BG)