Przetargi

Just zapewni strategię i kreację kampanii "Stop pneumokokom"

Wyeth rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną koalicji "stop pneumokokom" (promującej pośrednio szczepionkę Prevenar). Agencja reklamowa Just pokonała w przetargu Scholz...

Wyeth rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną koalicji “stop pneumokokom” (promującej pośrednio szczepionkę Prevenar). Agencja reklamowa Just pokonała w przetargu Scholz & Friends, Schulz oraz 4 Fame Branding, czyli autora kreacji ostatniej kampanii Prevenaru.

Przypomnijmy, że wstrzymanie emisji tej kampanii nakazał Główny Inspektorat Farmaceutyczny, a Rada Etyki uznała kreację za nieetyczną, zarzucając jej żerowanie na emocjach. Wyeth przyznaje jednak, że kreacja ta przyczyniła się do dużego wzrostu sprzedaży, a jej wykorzystaniem zainteresowały się m.in. czeski i turecki oddział Wyetha (nie udało nam się ustalić, czy rozmowy między 4 Fame Branding a tamtymi rynkami zostały sfinalizowane).

Just oprócz kreacji jesiennej kampanii ma zaproponować Wyethowi nowe sposoby komunikacji w ramach akcji “Stop pneumokokom”. Marketer niezmiennie współpracuje w zakresie mediów z MediaComem Warszawa. (JN)