Kraj

Płatki Nestle Fitness wspierane samplingiem nad morzem

W kilkunastu nadmorskich miejscowościach rozpoczęła się letnia akcja promocyjna płatków z pełnego ziarna pszenicy Nestle Fitness z portfolio CPP Toruń-Pacific....

W kilkunastu nadmorskich miejscowościach rozpoczęła się letnia akcja promocyjna płatków z pełnego ziarna pszenicy Nestle Fitness z portfolio CPP Toruń-Pacific. Za kreację i realizację akcji odpowiada Grupa Eskadra.

Swoim zasięgiem akcja obejmie 15 nadmorskich miejscowości. Celem akcji “Dobre wiadomości” jest poczęstowanie próbkami produktów jak największej liczby osób z grupy docelowej (kobiety w wieku 21-49 lat) i zachęcenie ich do regularnego spożywania produktów linii Nestle Fitness oraz wzmocnienie wizerunku marki. Rozdawanymi próbkami są zarówno płatki śniadaniowe, jak i batoniki zbożowe.

Drugim, równoległym elementem akcji jest obrandowany samochód, z którego prowadzony jest sampling płatków na promenadach odwiedzanych miast. (AMS)