M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TNS chce badać targetowanie kontentu w internecie

Serwis Dzienny | 31 lipca 2007, 06:45

Firmy badawcze TNS Infratest z Niemiec i ArgYou ze Szwajcarii wprowadzają na rynek narzędzie badawcze, które ma pomóc marketerom w...

Firmy badawcze TNS Infratest z Niemiec i ArgYou ze Szwajcarii wprowadzają na rynek narzędzie badawcze, które ma pomóc marketerom w precyzyjnym targetowaniu kontentu internetowego do wybranych grup docelowych. Dzięki niemu mają być zbierane informacje na temat aktywności internautów, serwisów firm znajdujących się w bezpośrednim otoczeniu konkurencyjnym marketera oraz inwestycji w projekty online w ramach wybranych kategorii produktowych. Badania najpierw zostaną wdrożone w Niemczech, a w następnej kolejności w Wielkiej Brytanii. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: ,