Przetargi

Media Strategy pracuje dla Playa i Netii; trwa przegląd ofert

Firma audytorska Media Strategy Warsaw rozpoczęła współpracę z P4 i Netią (współwłaścicielem P4), dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. O rozmowach z audytorami...

Firma audytorska Media Strategy Warsaw rozpoczęła współpracę z P4 i Netią (współwłaścicielem P4), dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. O rozmowach z audytorami i przeglądzie ofert mediowych dla marki Play informowaliśmy już na łamach DS “MMP”.

Netia i Play prowadzą obecnie przegląd ofert domów mediowych. Według naszych źródeł do udziału w przeglądzie zaproszono Guideline, pracujący dla Playa, Mediaedge:cia obsługujący Netię, PHD Poland oraz ZenithOptimediaGroup Poland.

Jolanta Ciesielska, rzecznik Netii, powiedziała, że pod uwagę brane są różne rozwiązania – pozostawienie osobnej obsługi budżetów mediowych Netii i Playa lub ich konsolidacja w jednym domu mediowym. Do ewentualnej zmiany domu mediowego dojdzie prawdopodobnie na początku przyszłego roku. (JN, JD)