Kraj

Cykl trójmiejskiej "Gazety" na Jarmark św. Dominika wsparty kampanią

Trójmiejska redakcja "Gazety Wyborczej" (Agora SA) przygotowała kolekcję na wydarzenie uznawane za największe dla Gdańska - Jarmark św. Dominika. Na...

Trójmiejska redakcja “Gazety Wyborczej” (Agora SA) przygotowała kolekcję na wydarzenie uznawane za największe dla Gdańska – Jarmark św. Dominika. Na cykl składa się 18 zeszytów A5 na papierze kredowym, które są dołączane codziennie do trójmiejskiej “Gazety”, do 18 sierpnia. W każdej części kolekcji znajdują się teksty przybliżające historię ponadtysiącletniego Gdańska czy ciekawostki związane z historią jarmarków.

Cykl wspiera kampania, której kreację i media przygotował dział promocji redakcji trójmiejskiej “Gazety”. Wykorzystano nośniki reklamy zewnętrznej: citylighty, billboardy, backlighty oraz nośniki w pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej. Start kolekcji poprzedziły spoty telewizyjne (TV Gdańsk) i radiowe (Radio Złote Przeboje, Eska Nord, Radio Gdańsk, Hit FM). Kolekcję promowali też podczas mszy dominikanie zaangażowani w tworzenie projektu. (KP)