Przetargi

EmLab wygrał przetarg na obsługę Nordea Banku

Agencja experiental marketingu EmLab z grupy Mothership wygrała przetarg na obsługę Nordea Banku. Współpraca ma obejmować prowadzenie działań mikromarketingowych przy...

Agencja experiental marketingu EmLab z grupy Mothership wygrała przetarg na obsługę Nordea Banku. Współpraca ma obejmować prowadzenie działań mikromarketingowych przy projekcie rozwoju sieci detalicznej. Szczegóły prowadzonego postępowania przetargowego nie zostały ujawnione. Nordea Bank planuje otwarcie 50 nowych siedzib w tym roku i 100 w roku przyszłym. – Wierzymy, że działania mikromarketingowe stanowią bardzo ważny element strategii przy dynamicznym rozwoju, pozwalają budować bliższą i mocniejszą więź z konsumentem. EmLab wygrał dzięki prezentacji ciekawych rozwiązań w tym obszarze – twierdzi Andrzej Bodak, odpowiedzialny za działania marketingowe przy projekcie rozwoju sieci Nordea Bank.

Do grona głównych klientów EmLab należą obecnie: Play, Henkel Polska, Vaillant, Pfizer, Toyota, Ecco, Link4 oraz Schneider Electric. (JP)