Kraj

"Elle" rozpoczyna nową comiesięczną akcję Elle KinoPreview

Mieisęcznik "Elle" (Hachette Filipacchi Burda Polska) od numeru wrześniowego rozpoczyna akcję marketingową Elle KinoPreview pod hasłem "Poznaj z Elle świat...

Mieisęcznik “Elle” (Hachette Filipacchi Burda Polska) od numeru wrześniowego rozpoczyna akcję marketingową Elle KinoPreview pod hasłem “Poznaj z Elle świat wielkiego kina!”. Magazyn co miesiąc rekomenduje ambitny film i zaprasza na jego pokaz przedpremierowy. Zaproszenie na projekcję można wygrać, wysyłając SMS-a. Akcja obejmuje 8 miast Polski. Zaproszenia są równo rozdzielone na miasta. Wydawca nie zdradza liczby zaproszeń, ale podkreśla, że jest ich znaczna liczba. O czasie zakończenia akcji zadecydują same czytelniczki. Partnerem “Elle” przy KinoPreview są Monolith Films i Multikino.

Pierwszym filmem, na który zaprasza “Elle”, będzie “Twarda sztuka” w reżyserii Garry’ego Marshalla. Pokaz przedpremierowy odbędzie się 29 sierpnia br.

W numerze wrześniowym “Elle” ukaże się również następna odsłona akcji Elle Hot – Highlights On Tour, w której czytelniczki magazynu mogą wygrać parodniową podróż do jednej ze światowych metropolii. Tym razem celem wyprawy będzie Paryż, gdzie jedną z atrakcji ma być ekskluzywny wstęp z firmą Waterman na Paris Fashion Week. (KP)