Przetargi

Siedem agencji w przetargu Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich

Z 14 agencji reklamowych, które zgłosiły chęć udziału w przetargu ogłoszonym przez Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich (KZSM), wybranych zostało 7....

Z 14 agencji reklamowych, które zgłosiły chęć udziału w przetargu ogłoszonym przez Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich (KZSM), wybranych zostało 7. Każda z nich do 20 sierpnia br. ma przygotować konkretne propozycje kreatywne. Nazwy wybranych agencji nie zostały podane.

Przetarg ma wyłonić firmę, która zajmie się obsługą projektu o nazwie “Program promocyjno-informacyjny mleka i produktów mlecznych”. Dotyczy on przeprowadzenia trzyletniej kampanii promocyjno-informacyjnej mleka i produktów mlecznych, przygotowania kreacji reklamowej oraz dokonania pomiaru efektywności tej kampanii. Wartość budżetu projektu wynosi ok. 9,8 mln euro (patrz DS “MMP” z 26 czerwca br.). (AMS)