Kraj

CEDC bez szefa marketingu - Bożena Piotrowska odeszła z firmy

Bożena Piotrowska, dyrektor marketingu CEDC, największego w Polsce producenta i dystrybutora napojów alkoholowych, odeszła z firmy. Jej dalsze plany nie...

Bożena Piotrowska, dyrektor marketingu CEDC, największego w Polsce producenta i dystrybutora napojów alkoholowych, odeszła z firmy. Jej dalsze plany nie są znane, a na jej stanowisko będzie prowadzona rekrutacja. Bożena Piotrowska przez kilka lat była szefową marketingu Bols Sp. z o.o. Po przejęciu w sierpniu 2005 r. spółki przez Central European Distribution Corporation (CEDC – spółka notowana na giełdach w Warszawie i Nowym Jorku) marketing Bolsa zaczął odpowiadać za wszystkie marki w portfolio CEDC (wraz z przejętymi brandami Polmosu Białystok i markami importowanymi), a od ub.r. Piotrowska jako dyrektor marketingu stała na czele departamentu marketingu CEDC. Do działu marketingu dołączy natomiast Paweł Gorczyca, dotychczasowy marketing manager marki Okocim w Carlsberg Polska, który w CEDC objął funkcję product group managera odpowiedzialnego za marki lokalne. Zastąpił na tym stanowisku Aldonę Szczerbę, która przeszła właśnie do Carlsberg Polska i obejmie tam najprawdopodobniej gros jego byłych obowiązków. Paweł Gorczyca ma 32 lata, w Carlsbergu pracował od 2004 r., wcześniej przez cztery lata pracował w Nestle Polska jako brand manager Nescafe, a w międzyczasie przez kilka miesięcy jako brand manager w Reckitt Benckiser Poland (marki Dosia i Bryza), pracował też w Unilever Polska. (MB)