Kraj

Carat zaplanuje pierwszą kampanię telewizyjną Reserved w Czechach

Dział marketingu LPP przygotowuje jesienne kampanie dla swoich marek - Reserved, Cropp Town i Re-Kids. Po raz pierwszy przeprowadzi kampanię...

Dział marketingu LPP przygotowuje jesienne kampanie dla swoich marek – Reserved, Cropp Town i Re-Kids. Po raz pierwszy przeprowadzi kampanię telewizyjną Reserved w Czechach. Ma ją zaplanować i kupić Carat Polska, odpowiedzialny za ten rynek. W Polsce po raz drugi pokaże reklamy Reserved w telewizji. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Universal McCann. Na innych rynkach (Słowacja, Węgry, Rosja) marketer prawdopodobnie nie będzie korzystał z telewizji. Kreację swoich reklam LPP przygotowuje we własnym zakresie.

Jak informowaliśmy w DS “MMP” z 1 sierpnia br., LPP ma nowego szefa marketingu. Agnieszka Górska zastąpiła Mariusza Kozaka-Zagozdę, który obecnie pracuje jako dyrektor kreatywny LPP. W najbliższym czasie dział marketingu LPP może zostać zreorganizowany. (JN)