Kraj

Fortis i Dominet połączyły marketing - Monika Brudło dyr. marketingu Dominetu, Tomasz Wójkowski odpowiada za strategię

Fortis Bank, który przejął Dominet Bank (oficjalnie w marcu br.), zdecydował o połączeniu swojego działu marketingu bankowości indywidualnej (consumer finance)...

Fortis Bank, który przejął Dominet Bank (oficjalnie w marcu br.), zdecydował o połączeniu swojego działu marketingu bankowości indywidualnej (consumer finance) z działem marketingu Dominet Banku. Dyrektorem marketingu Dominet Banku została Monika Brudło, a Tomasz Wójkowski, dotychczasowy szef departamentu marketingu, awansował – w biurze planowania strategicznego odpowiada za strategię banku.

Monika Brudło dotychczas była dyr. marketingu w pionie kredytów konsumenckich, a ostatnio dyr. zarządzającym całego pionu consumer finance Fortis Bank Polska. Wcześniej, w latach 2004-2006, pracowała jako kierownik ds. komunikacji marketingowej Citifinancial, w latach 2000-2004 jako projekt manager, a następnie account director w agencji marketingowej Sogec Polska. Ukończyła zarządzanie i marketing na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Adama Mickiewicza (UAM) w Poznaniu.

Fortis Bank Polska, należący do belgijskiej grupy Fortis, zajmował się obsługą przedsiębiorstw oraz klientów indywidualnych i właśnie tę część bankowości detalicznej przeniesiono do Dominet Banku. Bankowość korporacyjna (i jej marketing) pozostaje w Fortisie. Bank ma 46 placówek i zatrudnia ponad 1,4 tys. osób. Dominet jest bankiem detalicznym, ma 184 oddziały i placówki franszyzowe, zatrudnia ponad 860 pracowników, ma silną pozycję w segmencie kredytów konsumenckich (zwłaszcza samochodowych). Transakcję przejęcia Dominet Banku przez Fortis ogłoszono w październiku ub.r., Komisja Nadzoru Bankowego wydała na nią zgodę w marcu br.

Właśnie rusza kampania Dominet Banku promująca lokaty (oprocentowanie ponad 5 proc. w zależności od długości lokaty), która będzie prowadzona w radiu (Polskie Radio i sieć Złote Przeboje) i internecie (WP, Interia) do 5 września. Kampanię realizują agencja VA Strategic Communications oraz dom mediowy MediaOn. (MB)