Kraj

Paradise Group wprowadza luksusowe marki Max & Co., J&M Weston i Church

We wrześniu br. w Warszawie zostanie otwarty pierwszy sklep luksusowej włoskiej marki Max & Co., siostrzanej marki Max Mara, dostępnej...

We wrześniu br. w Warszawie zostanie otwarty pierwszy sklep luksusowej włoskiej marki Max & Co., siostrzanej marki Max Mara, dostępnej w Polsce od kilku lat. Max & Co. to odzież i obuwie adresowane do kobiet w wieku 25-45 lat. W butiku przy placu Trzech Krzyży będzie można kupić płaszcze (500 zł – 1 tys. zł) , buty (800 – 1 tys. zł) , sukienki (500 – 800 zł) i akcesoria. W ciągu pięciu lat firma Paradise Group wprowadzająca markę do Polski zamierza uruchomić 25 sklepów z szyldem Max & Co. Jesienią tego roku Paradise Group otworzy także w Warszawie sklep z ekskluzywnymi markami męskiego obuwia – J&M Weston i Church. Spółka jest także właścicielem innych butików: Ermenegildo Zegna, Burberry i Hugo Boss oraz dopiero co otwartego Emporio Armani. Jak powiedziała Agnieszka Więcka, PR manager Paradise Group, wszystkie nowe i dotychczasowe marki otrzymają tej jesieni wsparcie reklamowe w postaci kampanii w luksusowych magazynach kobiecych oraz tygodnikach społeczno-politycznych i prasie ekonomicznej. Kampanie mają kosztować kilkaset tysięcy złotych. Paradise Group samodzielnie zajmuje się planowaniem i zakupem powierzchni reklamowych na potrzeby kampanii. (MKS)