Kraj

Commercial Union szykuje launch i wsparcie reklamowe marki CU Direct

Grupa Commercial Union Polska w IV kw. br. rozpocznie sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych przez telefon i internet. Będzie to prowadziła pod...

Grupa Commercial Union Polska w IV kw. br. rozpocznie sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych przez telefon i internet. Będzie to prowadziła pod marką CU Direct. Obecnie trwa rekrutacja na stanowisko szefa marketingu CU UO. Jak mówi Urszula Gąsior, wiceprezes Commercial Union Ubezpieczenia Ogólne (spółka odpowiadająca za ubezpieczenia majątkowe w grupie CU), mocnym wsparciem będzie znana i dobrze rozpoznawalna marka Commercial Union, jednak oferta taka jak ubezpieczenia direct wymaga wsparcia reklamowego. Dlatego ubezpieczyciel po uruchomieniu sprzedaży przez internet i call center (I etap: tzw. soft-launch) planuje intensywną kampanię w mediach ATL-owych (telewizja, prasa, radio) oraz w internecie.

CU współpracuje reklamowo z agencją Testardo Red Cell i domem mediowym Starcom. Jeszcze na jesień grupa Commercial Union planuje kampanię reklamową grupy. Przedstawiciele CU enigmatycznie mówią, że nie będzie to “ani kampania wizerunkowa, ani sprzedażowa”. O szczegółach mówić nie chcą, choć przyznają, że jej budżet będzie skromniejszy niż zakończonej miesiąc temu kampanii wizerunkowej z udziałem Kingi Rusin, zespołu Sistars i Zbigniewa Zamachowskiego (która trwała blisko 3,5 miesiąca).

Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4, które sprzedaje polisy OC i AC w systemie direct od ponad 4 lat, ma obecnie 4 proc. rynku. Ofertę ubezpieczeń direct mają też Avanssur (marka Axa), Allianz Polska (Allianz Direct), BRE Bank (BRE Ubezpieczenia), a do wejścia na rynek szykuje się też m.in. amerykańska grupa Liberty (Liberty Direct). (MB)