Przetargi

JWT zdobyła globalny budżet Nokii - w Polsce na razie bez decyzji

Centrala Nokii ogłosiła, że obsługą sieciową jej globalnego budżetu będzie zajmowała się agencja JWT. To efekt trwającego od stycznia przetargu,...

Centrala Nokii ogłosiła, że obsługą sieciową jej globalnego budżetu będzie zajmowała się agencja JWT. To efekt trwającego od stycznia przetargu, w którym w ostatnim etapie rywalizowały JWT, DDB oraz Bates Asia/Grey. Miesiąc temu Nokia wybrała Wieden & Kennedy jako globalną agencję kreatywną – jej zadaniem jest wprowadzenie emocji jako najważniejszego elementu komunikacji reklamowej Nokii. JWT ma wspierać lokalne agencje w lokalizacji globalnych kampanii i wspierać działania marketingowe Nokii na ponad 80 rynkach na świecie.

W Polsce Nokia od ponad 9 lat pracuje z Grey Worldwide Warszawa. Grey jest też wiodącą agencją w regionie. Nie jest jasne, czy decyzja centrali oznacza zmiany u nas. Katarzyna Kluk, dyrektor marketingu polskiego oddziału Nokii, powiedziała, że decyzje w tej sprawie będą dopiero podejmowane.

Sieciową agencją mediową Nokii od lat 90. jest MediaCom. (MB)