M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

EGMONT POLSKA WPROWADZA NOWE TYTUŁY DLA DZIECI

Serwis Dzienny | 10 stycznia 2001, 00:00

Egmont Polska, wydawnictwo specjalizujące się w prasie dla dzieci, wypuszcza w styczniu kolejne tytuły (w tej chwili ma ich blisko...

Egmont Polska, wydawnictwo specjalizujące się w prasie dla dzieci, wypuszcza w styczniu kolejne tytuły (w tej chwili ma ich blisko 20). Są to trzy miesięczniki na licencji Nintendo z serii "Pokemon": "Świat Zabaw", "Klub Fana" oraz "Komiks" (dwa pierwsze w nakładach po 80 tys. egzemplarzy, trzeci 100 tys.) oraz miesięcznik dla chłopców w wieku 8-14 lat "Action Man" (nakład: 100 tys. egzemplarzy). Na koniec stycznia zaplanowany jest debiut "Trzynastki", pisma dla nastolatek w wieku 10-13 lat o nakładzie 100 tys. egzemplarzy. "Trzynastka" pozycjonowana jest poniżej grupy czytelniczek "Bravo Girl" czy "Twista". Będzie wprowadzać w świat mody, gwiazd, zawierać psychotesty, ale jej tematem nie będzie wchodzenie dziewcząt w dorosłość. "Action Man" już ma, a "Trzynastka" będzie mieć kampanię telewizyjną (TVP, Polsat, TVN, RTL7, kanały Wizji TV). Poza tym, począwszy od numeru lutowego, wyraźnie zmieni się miesięcznik Egmontu "Królik Bugs". Jego nowa nazwa to "Przybij Piątkę. Magazyn Królika Bugsa". Egmont duże nadzieje reklamowe łączy zwłaszcza z serią "Pokemon". Jej trwanie obliczone jest na okres popularności Pokemonów. Wydawnictwo spodziewa się, że w Polsce mogą to być 2-3 lata. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,