Kraj

Bakaliada - nowy subbrand w portfolio Ziołopeksu

Ziołopex porządkuje portfolio produktów. W wyniku tych zmian rodzina bakalii firmy Ziołopex będzie sprzedawana pod nowym subbrandem - Bakaliada, skupiającym...

Ziołopex porządkuje portfolio produktów. W wyniku tych zmian rodzina bakalii firmy Ziołopex będzie sprzedawana pod nowym subbrandem – Bakaliada, skupiającym wszystkie produkty bakaliowe dostępne w asortymencie firmy.

Stworzenie nowej submarki ma na celu repozycjonowanie dotychczasowego portfolio do segmentu premium. Wyrazem nowej strategii jest zmiana opakowań na elegantsze.

Pierwszym produktem zapakowanym na nowo są rodzynki. Wkrótce w nowych opakowaniach pojawią się także daktyle, mak, migdały i inne produkty.

Bakaliada jest kolejnym nowym subbrandem Ziołopeksu. Wcześniej na rynku zadebiutowała przyprawa uniwersalna Apetyczna, dla której kampanię ATL opracowali agencja GonnaBe i dom mediowy Universal McCann. Plany reklamowe wobec Bakaliady są nieznane. Marka będzie konkurować m.in. z liderem rynku – marką Bakalland. (MKS)