M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MCCANN ZDOBYWA AMERYKAŃSKI BUDŻET BURGER KINGA

Serwis Dzienny | 10 stycznia 2001, 00:00

Tak jak się spodziewano, McCann-Erickson Worldwide z Nowego Jorku zdobył amerykański budżet Burger Kinga, wygrywając w finale z agencjami Grey...

Tak jak się spodziewano, McCann-Erickson Worldwide z Nowego Jorku zdobył amerykański budżet Burger Kinga, wygrywając w finale z agencjami Grey Worldwide z Nowego Jorku oraz Campbell Mithun Esty z Minneapolis. Burger King Corp. nie podjął jeszcze decyzji o tym, kto będzie obsługiwał budżet produktów dla dzieci, o który starają się Grey, Campbell Mithun oraz dotychczas obsługująca Burgera agencja Lowe Lintas & Partners z Nowego Jorku. Pojawienie się w przetargu Lowe Lintas było zaskakujące, bowiem Burger King początkowo wyłączył tę agencję z udziału w przetargu. Wysokość poszczególnych budżetów nie jest znana, wiadomo, że producent wydaje rocznie na reklamę 400 mln dol.

Czytaj więcej na temat: , , ,