Kraj

Kreacja PZL w kolejnym etapie akcji "Klubu Pancernika"

Agencja reklamowa PZL przygotowała kreację reklam kolejnej odsłony III edycji kampanii społecznej "Klub Pancernika Klika w Fotelikach". W ramach projektu...

Agencja reklamowa PZL przygotowała kreację reklam kolejnej odsłony III edycji kampanii społecznej “Klub Pancernika Klika w Fotelikach”. W ramach projektu w głównych miastach Polski pojawiły się billboardy propagujące temat akcji – bezpieczne przewożenie dzieci w samochodach i przypominanie rodzicom o zapinaniu pasów.

Do “Gazety Wyborczej” 16 sierpnia br. dołączono naklejkę z bohaterem kampanii – pancernikiem Gustawem. Druk naklejki sfinansowały firmy Opel i 3M. W ramach kampanii wystartowały również konkursy: w miesięczniku “Dziecko”, w Radiu Zet oraz w “GW”, w portalu Gazeta.pl, Babyboom i na stronach kampanii: Klubpancernika.pl. Nagrodami w konkursach są foteliki samochodowe marki Maxi Cosi i BabeConfort oraz gadżety kampanii.

W ramach kampanii zainicjowano współpracę korporacji taksówkowej MPT i firmy Chicco – mieszkańcy Warszawy mogą zamawiać taksówki z fotelikami lub podstawkami dla dzieci.

Inicjatorem kampanii jest Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej oraz we współpracy z policją, Ministerstwem Edukacji, Krajową Radą Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, agencją reklamową PZL oraz Fundacją Okularnicy. Za strategię komunikacji oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest Fabryka Komunikacji Społecznej. (BG)