Kraj

Hexeline prowadzi projekt pod hasłem "Bez ascezy nie ma przepychu"

Firma odzieżowa Hexeline wesprze silną kampanią reklamową nową kolekcję jesień-zima 2007/2008. Mottem nowej kolekcji i kampanii jest hasło: "Bez ascezy...

Firma odzieżowa Hexeline wesprze silną kampanią reklamową nową kolekcję jesień-zima 2007/2008. Mottem nowej kolekcji i kampanii jest hasło: “Bez ascezy nie ma przepychu”. Wizerunkowy projekt Hexeline wystartuje na początku września i potrwa do końca października br.

Za kreację kampanii, planowanie oraz zakup mediów odpowiada dział marketingu i PR Hexeline. Firma nie współpracuje z żadną agencją reklamową ani domem mediowym. Punktem kulminacyjnym kampanii ma być planowany na koniec września pokaz nowej kolekcji jesień-zima na dziedzińcu Zamku Królewskiego w Warszawie.

Działania reklamowe obejmą prasę oraz billboardy. Reklamy najnowszej kolekcji jesień-zima ukażą się w: “Twoim Stylu”, “Pani”, “Zwierciadle”, “Vivie!”, “Voyage”, “Golf & Life” i “Playboyu”. Kampania billboardowa obejmie największe miasta w Polsce: Białystok, Bydgoszcz, Częstochowę, Gdańsk, Gdynię, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Warszawę i Wrocław. Reklama zewnętrzna prowadzona będzie na ok. 250 wolno stojących, podświetlanych tablicach firm News Outdoor Poland, Stroer i Cityboard Media. (BG)