Zagranica

NETCENTIVES TWORZY NOWĄ SPÓŁKĘ

Internetowa agencja zajmująca się programami lojalnościowymi i marketingiem bezpośrednim Netcentives zdecydowała się powołać spółkę joint venture wraz z pięcioma japońskimi...

Internetowa agencja zajmująca się programami lojalnościowymi i marketingiem bezpośrednim Netcentives zdecydowała się powołać spółkę joint venture wraz z pięcioma japońskimi przedsiębiorstwami oraz z największą japońską niezależną agencją reklamową Dentsu. Spółka będzie funkcjonowała pod nazwą Netcentives Japan. Netcentives zapewni licencję na technologię nowej spółce, co z kolei ma umożliwić japońskim przedsiębiorstwom skoncentrowanie się na bezpośrednich i spersonalizowanych relacjach z klientami w Internecie. Pierwszego projektu firmy, dotyczącego programu lojalnościowego, można spodziewać się na wiosnę. Inni udziałowcy to przedsiębiorstwo handlowe Itochu (47,5 proc. udziałów) i firma zajmująca się kartami kredytowymi JCB (15 proc. udziałów). Dentsu kontroluje 15 proc. udziałów, a Netcentives ma 6,8-proc. pakiet.