Kraj

Red Bull chce powstrzymać rosnącą sprzedaż marki Tiger

Na rynku pojawił się nowy napój energetyczny Bullit, którego dystrybucją zajmuje się firma Red Bull Polska. Bullit jest markę znacznie...

Na rynku pojawił się nowy napój energetyczny Bullit, którego dystrybucją zajmuje się firma Red Bull Polska. Bullit jest markę znacznie tańszą od Red Bulla i odpowiedzią na rosnącą sprzedaż napoju energetycznego Tiger z portfolio firmy Gellwe. Tiger jest obecnie liderem ilościowym rynku napojów energetycznych. Jego udział sięgnął na przełomie kwietnia-marca br. 30 proc. (według danych firmy Nielsen), a Red Bulla – 19 proc. Nowa marka Bullit ma wsparcie w postaci kampanii TV. Za jej adaptację odpowiada agencja reklamowa BuM. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MPG. Rynek napojów energetycznych w Polsce wart jest ok. 350 mln zł. Obok Tigera i Red Bulla 20 proc. rynku należy do marek private label, a marki XL, Burn, Ice Cool posiadają po 5 proc. tego rynku. (MKS)