Kraj

Ergo Hestia intensyfikuje wsparcie dla polis komunikacyjnych

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia wprowadziło niedawno nową taryfę ubezpieczeń komunikacyjnych. Małgorzata Makulska, wiceprezes zarządu Ergo Hestii ds. marketingu i...

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia wprowadziło niedawno nową taryfę ubezpieczeń komunikacyjnych. Małgorzata Makulska, wiceprezes zarządu Ergo Hestii ds. marketingu i sprzedaży, zapowiada, że ubezpieczyciel chce zwiększyć swój udział w tym segmencie z obecnych 6,5 do 10 proc. rynku do końca 2010 r. Danuta Musiał, od lipca dyrektor biura marketingu STU Ergo Hestia (poprzednio dyr. marketingu w Raiffeisen Bank Polska), zapowiada, że właśnie na ubezpieczeniach majątkowych w najbliższym czasie będą skupiać się działania marketingowe ubezpieczyciela. – Aktualnie w centrum naszego zainteresowania znajdują się szczególnie ubezpieczenia OC i AC. Nowa taryfa komunikacyjna oparta została na zaawansowanej, wielowymiarowej segmentacji portfela klientów (akcja “Nie szkodzisz! Nie płać!”) – mówi Danuta Musiał. – Widzimy również ogromny potencjał w rynku ubezpieczeń nieruchomości, który znacząco rośnie nie tylko ze względu na wzrost cen mieszkań i domów, ale również na większą świadomość ubezpieczeniową potencjalnych klientów. Kolejne mocne akcenty w działaniach marketingowych Ergo Hestii mają być związane z ubezpieczeniami na życie oraz nowymi kanałami dystrybucji (internet, centra handlowe). Wydatki reklamowe Hestii będą dotyczyć głównie rynku klientów indywidualnych. Jednak równie intensywne działania (choć w mniejszym stopniu oparte o reklamę) będą również prowadzone w sektorze MŚP i dużych firm. Obecnie Ergo Hestia prowadzi przetarg mediowy, w którym dotychczasowego biznesu broni Star Media, oraz przetarg reklamowy. (MB)