Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia wprowadziło niedawno nową taryfę ubezpieczeń komunikacyjnych. Małgorzata Makulska, wiceprezes zarządu Ergo Hestii ds. marketingu i sprzedaży, zapowiada, że ubezpieczyciel chce zwiększyć swój udział w tym segmencie z obecnych 6,5 do 10 proc. rynku do końca 2010 r. Danuta Musiał, od lipca dyrektor biura marketingu STU Ergo Hestia (poprzednio dyr. marketingu w Raiffeisen Bank Polska), zapowiada, że właśnie na ubezpieczeniach majątkowych w najbliższym czasie będą skupiać się działania marketingowe ubezpieczyciela. – Aktualnie w centrum naszego zainteresowania znajdują się szczególnie ubezpieczenia OC i AC. Nowa taryfa komunikacyjna oparta została na zaawansowanej, wielowymiarowej segmentacji portfela klientów (akcja “Nie szkodzisz! Nie płać!”) – mówi Danuta Musiał. – Widzimy również ogromny potencjał w rynku ubezpieczeń nieruchomości, który znacząco rośnie nie tylko ze względu na wzrost cen mieszkań i domów, ale również na większą świadomość ubezpieczeniową potencjalnych klientów. Kolejne mocne akcenty w działaniach marketingowych Ergo Hestii mają być związane z ubezpieczeniami na życie oraz nowymi kanałami dystrybucji (internet, centra handlowe). Wydatki reklamowe Hestii będą dotyczyć głównie rynku klientów indywidualnych. Jednak równie intensywne działania (choć w mniejszym stopniu oparte o reklamę) będą również prowadzone w sektorze MŚP i dużych firm. Obecnie Ergo Hestia prowadzi przetarg mediowy, w którym dotychczasowego biznesu broni Star Media, oraz przetarg reklamowy. (MB)