Kraj

Olympus Polska planuje wsparcie sprzedaży aparatów kompaktowych

Cyfrowa lustrzanka Olympus E-510 otrzymała prestiżową nagrodę EISA jako najlepszy aparat konsumencki tego roku. Z tej okazji Olympus Polska przygotował...

Cyfrowa lustrzanka Olympus E-510 otrzymała prestiżową nagrodę EISA jako najlepszy aparat konsumencki tego roku. Z tej okazji Olympus Polska przygotował wizerunkowo-promocyjną kampanię reklamową pod hasłem: “Inni robią zdjęcia. Ty przekraczasz standardy”. Kampania prowadzona będzie w radiu (kilkadziesiąt stacji radiowych w całym kraju: RMF FM, PR3, PiN, Wawa, RMF Classic, Radio Jazz, Radio Roxy FM, Radio Złote Przeboje (sieć), Tok FM, Radio Planeta, AntyRadio, Radio Flash oraz Radio Eska (sieć), w prasie (magazyny fotograficzne) oraz w internecie (serwisy internetowe: fotopolis.pl, fotografuj.pl, skapiec.pl oraz komunikator Gadu-Gadu). Kampanię przygotował dział marketingu Olympus Polska we współpracy z agencją Awangarda Grupa Kreatywna. Media zaplanował dom mediowy Brand Connection. Na późną jesień br. Olympus planuje kampanię reklamową aparatów kompaktowych. EISA, czyli Europejskie Stowarzyszenie Technik Audiowizualnych (European Imaging and Sound Association), zrzesza 49 wydawców magazynów o elektronice, audio, foto i wideo z 19 krajów. (MB)