Kraj

"Samo Zdrowie" wprowadza specjalną ofertę dla reklamodawców

Obchodzący 10-lecie miesięcznik "Samo Zdrowie" (Hachette Filipacchi Burda Polska) wprowadza jesienną, specjalną, jubileuszową ofertę dla klientów. Poczynając od numeru październikowego,...

Obchodzący 10-lecie miesięcznik “Samo Zdrowie” (Hachette Filipacchi Burda Polska) wprowadza jesienną, specjalną, jubileuszową ofertę dla klientów. Poczynając od numeru październikowego, w trzech kolejnych numerach wydawca zapewnia reklamodawcom stały, najniższy w segmencie czasopism o tematyce prozdrowotnej, koszt dotarcia do czytelnika.

Cel ten zostanie osiągnięty przy realizacji sprzedaży egzemplarzowej na poziomie nie mniejszej niż 69 tys. egz.

Według danych własnych wydawcy, uzyskanych na postawie monitoringu, sprzedaż sierpniowego wydania “Samego Zdrowia” powinna przekroczyć 75 tys. egz.

Przypomnijmy, że wydanie sierpniowe było objęte promocyjną ofertą “Spędź z nami wakacje”, w której cenę egzemplarzową “Samego Zdrowia” obniżono z 3,50 zł do 1,90 zł oraz podniesiono nakład magazynu do 100 tys. egz. Według danych z wydawnictwa cena “Samego Zdrowia” w kolejnych miesiącach powinna być utrzymana na poziomie 1,90 zł.

Według danych ZKDP średnia sprzedaż ogółem “Samego Zdrowia” od III do V br. wyniosła ok. 40 tys. egz. (KP)