Kraj

FFCreation rozwija współpracę z Sony

FFCreation przygotowała dla Sony internetową kampanię poświęconą panoramicznej nawigacji samochodowej. Kampania opiera się na dwóch liniach kreacyjnych. Pierwsza linia wykorzystuje...

FFCreation przygotowała dla Sony internetową kampanię poświęconą panoramicznej nawigacji samochodowej. Kampania opiera się na dwóch liniach kreacyjnych. Pierwsza linia wykorzystuje odpowiednio zaadaptowane do polskiego rynku istniejące kreacje wykorzystywane już w reklamie produktu za granicą. Druga linia opiera się na copy FFCreation i podkreśla cechy techniczne produktu: szeroki, panoramiczny ekran dotykowy oraz obsługę dotykową przez rysowanie.

W ramach kampanii zrealizowane zostały standardowe formy kreacji reklamowej, takie jak billboardy i boksy.

Agencja FFCreation rozwija współpracę z Sony od 2005 r. W ramach tej współpracy stworzyła kilkanaście kampanii internetowych. W ubiegłym roku przygotowane zostały z wykorzystaniem różnych linii kreacyjnych kampanie aparatów Cyber-Shot, telewizorów LCD Bravia i kamer cyfrowych. (AMS)