Kraj

Sony Ericsson będzie reklamował swój nowy smartfon P1

We wrześniu br. rozpocznie się kampania Sony Ericsson promująca najnowszy smartfon, czyli zaawansowany multimedialnie telefon-minikomputer tej firmy - P1. Obejmie...

We wrześniu br. rozpocznie się kampania Sony Ericsson promująca najnowszy smartfon, czyli zaawansowany multimedialnie telefon-minikomputer tej firmy – P1.

Obejmie ona reklamy w prasie, na outdoorze i w internecie, a potrwa dwa miesiące. Realizują ją agencja Arc i dom mediowy Mediaedge:cia, a za wsparcie BTL odpowiada agencja IQ Marketing.

– Dzięki szerokiej gamie rozwiązań push e-mail, aplikacjom pozwalającym na czytanie i edycje dokumentów, przeglądarce internetowej, skanerze wizytówek, szybkiemu łączu UMTS i bezprzewodowej sieci WiFi oraz aparatowi 3,2 megapikseli oferuje w pełni wyposażone mobilne biuro z funkcjami multimedialnymi i pozwala na elastyczne metody pracy – mówi Marcin Mikucki, marketing manager Sony Ericsson w Polsce. (MB)