P4, operator sieci komórkowej Play, oraz Netia, operator sieci stacjonarnej, współwłaściciel P4, zamierzają skonsolidować swoje budżety mediowe i ich obsługę powierzyć jednemu domowi mediowemu. Potwierdza to Jacek Hensler, członek zarządu P4 odpowiedzialny za marketing.
O obsługę tego budżetu starają się cztery domy mediowe: Guideline, dotychczas obsługujący P4, Mediaedge:cia, dotychczas pracujący dla Netii, oraz PHD i Zenithmedia.
Od startu w połowie marca do połowy roku P4 wydał na reklamy w telewizji, prasie i radiu 66,1 mln zł i blisko 15 mln zł na outdoor, z kolei Netia w I poł. br. wydała 9,2 mln zł na telewizję, prasę i radio i 0,9 mln zł na outdoor (dane Expert Monitor, bez uwzględnienia rabatów).
Jednocześnie Hensler zaprzeczył pogłoskom, jakoby P4 zamierzało zrezygnować ze współpracy z agencją reklamową Brain i szykowało się do wyboru nowej agencji. W dzisiejszym DS “MMP” piszemy o startującej właśnie nowej kampanii P4 realizowanej przez dotychczasowe agencje, a niebawem operator zapowiada kolejne nowości w swojej ofercie. (MB, MG)