Kraj

Ogłoszenia kontekstowe elementem lokalnej kampanii BGŻ

Otwarciu nowego oddziału banku BGŻ w CH Manufaktura w Łodzi towarzyszy regionalna kampania reklamowa przygotowana przez McCann Erickson. Celem kampanii...

Otwarciu nowego oddziału banku BGŻ w CH Manufaktura w Łodzi towarzyszy regionalna kampania reklamowa przygotowana przez McCann Erickson. Celem kampanii jest poinformowanie o otwarciu nowoczesnej placówki banku oraz zachęcenie mieszkańców Łodzi do skorzystania z promocyjnej oferty kredytu hipotecznego i gotówkowego. W kampanii wykorzystano reklamy prasowe, ogłoszenia kontekstowe, materiały POS (ulotki i plakaty) oraz komunikaty nadawane w radiowęźle centrum handlowego.

Ogłoszenia kontekstowe pojawiają się wśród ogłoszeń drobnych publikowanych w prasie we właściwym dla treści komunikatu miejscu. Na przykład w dziale nieruchomości: “Osoby szukające kluczy do własnego mieszkania zapraszamy do nowo otwartego oddziału banku BGŻ w CH Manufaktura”.

Kampania trwa od 17 sierpnia do 15 września. Reklamy prasowe są emitowane w “Echu Dnia” oraz “Metrze”, natomiast ogłoszenia kontekstowe ukazują się w “Gazecie Wyborczej”, “Expressie Ilustrowanym” oraz “Dzienniku Łódzkim”.

Materiały BTL kampanii przygotowała agencja Momentum Worldwide, a media kupił Optimum Media OMD. (AMS)