Kraj

"Fashion Magazine" po raz pierwszy z dodatkiem męskim

Jesienny numer kwartalnika "Fashion Magazine" (wydawnictwo Fashion Group) po raz pierwszy jest połączeniem wydania damskiego (196 stron objętości pisma) i...

Jesienny numer kwartalnika “Fashion Magazine” (wydawnictwo Fashion Group) po raz pierwszy jest połączeniem wydania damskiego (196 stron objętości pisma) i męskiego (100 stron). Stworzenie dodatku męskiego ma zainteresować i jednocześnie pozyskać nowe, męskie grono czytelników (dotychczas, wg wydawcy, mężczyźni stanowili 28 proc. wszystkich odbiorców).

Projekt wspiera kampania promocyjna przygotowana przez wydawcę. Działania obejmują: Radio Zet, Radio Kolor, Radio Jazz, internet. Magazyn dodatkowo dostępny jest w 1000 punktach stacji benzynowych PKN Orlen. Do tej pory wydawnictwo zainwestowało również w promocje na wszystkich stacjach BP, Shella i Statoil.

“Fashion Magazine” wydawany jest przez Fashion Group od 2004 r. Nakład tytułu wynosi 25 tys. egz.

Wiosną br. “Fashion Magazine” rozpoczął współpracę z Ad Meritum w zakresie pozyskiwania reklam i działań marketingowych w wybranych domach mediowych. (KP)