Jesienny numer kwartalnika “Fashion Magazine” (wydawnictwo Fashion Group) po raz pierwszy jest połączeniem wydania damskiego (196 stron objętości pisma) i męskiego (100 stron). Stworzenie dodatku męskiego ma zainteresować i jednocześnie pozyskać nowe, męskie grono czytelników (dotychczas, wg wydawcy, mężczyźni stanowili 28 proc. wszystkich odbiorców).
Projekt wspiera kampania promocyjna przygotowana przez wydawcę. Działania obejmują: Radio Zet, Radio Kolor, Radio Jazz, internet. Magazyn dodatkowo dostępny jest w 1000 punktach stacji benzynowych PKN Orlen. Do tej pory wydawnictwo zainwestowało również w promocje na wszystkich stacjach BP, Shella i Statoil.
“Fashion Magazine” wydawany jest przez Fashion Group od 2004 r. Nakład tytułu wynosi 25 tys. egz.
Wiosną br. “Fashion Magazine” rozpoczął współpracę z Ad Meritum w zakresie pozyskiwania reklam i działań marketingowych w wybranych domach mediowych. (KP)