Kraj

Vena Art przygotowała projekt promujący Lubelszczyznę

Urząd Marszałkowski w Lublinie rozpoczął realizację projektu komunikacyjnego promującego Lubelszczyznę. Kampanię reklamową przygotowała agencja Vena Art. Kampania obejmuje obszar województwa...

Urząd Marszałkowski w Lublinie rozpoczął realizację projektu komunikacyjnego promującego Lubelszczyznę. Kampanię reklamową przygotowała agencja Vena Art. Kampania obejmuje obszar województwa lubelskiego. Jej celem jest budowanie wśród mieszkańców świadomości posiadania w regionie markowych produktów i usług oraz nakłonienie przedsiębiorców do ubiegania się o znak marki Lubelskie. Projekt budowania marki regionalnej jest działaniem długofalowym. Drugi etap kampanii w 2008 roku zakłada promocję towarów i usług oznaczonych marką Lubelskie na terenie kraju oraz Unii Europejskiej. Obecnie trwają prace nad przygotowaniem wniosku o dofinansowanie kampanii ze środków UE.

Pierwszy etap kampanii potrwa do końca listopada br. Obejmuje on emisję spotów telewizyjnych w lokalnej telewizji, reklamy prasowe w ośmiu największych dziennikach i tygodnikach lokalnych, 100 billboardów na terenie województwa, spoty radiowe w lokalnych rozgłośniach, foldery i ulotki oraz mailing internetowy do 5000 liderów opinii publicznej. Działania w internecie dotyczyć będą kilkuset tysięcy odsłon bannerów i billboardów na serwisach regionalnych oraz interaktywny serwis www.marka.lubelskie.pl. Wzmocnieniem działań reklamowych będą szeroko rozbudowane działania z zakresu public relations w telewizji, radiu, prasie oraz internecie na terenie regionu i kraju. (BG)