Kraj

Velvet ma być promowany w ramach akcji "Pomóżmy razem"

Kimberly Clark wprowadziło do sprzedaży specjalną szatę graficzną produktów marki Velvet. Nowe opakowania symbolizują zaangażowanie marki we wsparcie programu "Pomóżmy...

Kimberly Clark wprowadziło do sprzedaży specjalną szatę graficzną produktów marki Velvet. Nowe opakowania symbolizują zaangażowanie marki we wsparcie programu “Pomóżmy razem” zainicjowanego przez organizacje szkolące labradory do pomocy osobom potrzebującym.

Ikoną marki Velvet jest szczeniak labradora. Marka od roku angażuje się w projekt i już drugi raz wprowadza produkty z logotypem akcji. W ub.r. Kimberly Clark przekazało uczestniczącym w programie fundacjom szczeniaki labradora oraz środki na ich utrzymanie i szkolenie uzyskane ze sprzedaży specjalnie oznakowanych produktów Velvet.

W ramach akcji “Pomóżmy razem” na przełom września i października br. zaplanowano kampanię reklamową. Obejmie spoty telewizyjne w Polsacie, TVN, TVN Siedem i TV4. Jej wsparciem będą akcje promocyjne organizowane w największych sieciach hipermarketów w całej Polsce. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja JWT, media do niej zaplanował i kupił dom mediowy MindShare Polska. Za akcje promocyjne odpowiada dział marketingu Kimberly Clark. (BG)