Bank Dom, oddział Getin Banku, rozpoczął nową kampanię, która promuje ofertę kredytów hipotecznych. Ci, którzy zapamiętali wiosenną odsłonę kampanii, kojarzą zapewne czerwoną pieczątkę z napisem “Zmień adres”. Tym razem jednak zamiast kontrowersyjnych postaci sąsiada zbira, tępego dzielnicowego i zrelaksowanego gospodarza domu za zmianą adresu przemawiają niezbyt fortunnie wybrane na miejsce zamieszkania ulice. Dzięki kredytowi hipotecznemu Banku Dom można przeprowadzić się z Głośnej na Cichą, z Ciasnej na Przestrzenną czy ze Wspólnej na Własną. – Tak skonstruowany przekaz odwołuje się do realnych potrzeb, dla realizacji których kredytobiorcy zaciągają kredyt hipoteczny, a więc chęci polepszenia warunków mieszkaniowych i komfortu życia. Staramy się konsekwentnie budować naszą komunikację w oparciu o prostotę przekazu przy jednoczesnym zachowaniu oszczędnej formy graficznej – mówi Paweł Olewiński, dyrektor marketingu Banku Dom. – Po raz kolejny stawiamy na outdoor, ponieważ jest to medium wciąż stosunkowo słabo wykorzystywane reklamowo przez naszą kategorię, a zapewniające względnie wysoką widoczność. Jesienią wszyscy okupują telewizję, w której przez to coraz trudniej się przebić, dysponując stosunkowo ograniczonym budżetem. Nowością mediową dla banku będzie natomiast reklama kinowa, która ma wesprzeć kampanię. – Przygotowaliśmy spot utrzymany w stylu naszych pierwszych wizerunkowych reklam telewizyjnych – dodaje Olewiński. Kampania ma charakter wizerunkowy, zaś jej celem jest ugruntowanie postrzegania marki banku jako sprzedającego wyłącznie kredyty hipoteczne. Głównym medium kampanii, zaplanowanej do połowy listopada, będzie outdoor (nośniki formatu 6×3), uzupełniony o ekspozycje reklam wielkoformatowych w wybranych lokalizacjach oraz nośniki typu bus-board. Kampania obejmie też prasę, w tym wybrane dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, prasę budowlaną oraz lokalną, a także internet (odsłony w wybranych portalach, e-mailing oraz kampanie w wyszukiwarkach Google, Netsprint i Onet). Przygotowano również spot filmowy, który od połowy września do połowy października emitowany będzie w salach kinowych Multikina. Z działań off screen zaplanowano ekspozycję roll-upów oraz plakatów w holach kin. Kreację kampanii przygotowała wrocławska agencja Wanilia, reżyserem spotu kinowego jest Piotr Trzaskalski, a media zakupił dom mediowy MediaVest. (MB)