Przetargi

Gmina Piła szuka agencji do opracowania strategii zarządzania marką

Władze Gminy Piła szukają w przetargu agencji, która zajmie się opracowaniem strategii zarządzania marką Piła z identyfikacją wizualną marki i...

Władze Gminy Piła szukają w przetargu agencji, która zajmie się opracowaniem strategii zarządzania marką Piła z identyfikacją wizualną marki i elementami komunikacji wizualnej.

Do zadań wyłonionej w przetargu agencji należeć będą m.in.: analiza i identyfikacja obecnego wizerunku Piły, określenie elementów tożsamości marki, określenie jej pozycji konkurencyjnej, wizji i misji. Dodatkowo agencja zajmie się opracowaniem katalogu identyfikacji wizualnej marki Piła oraz opracowaniem planu kampanii promocyjnej miasta.

Na realizację tych zadań agencja będzie mieć czas do końca marca przyszłego roku. Termin składania ofert w przetargu upływa 14 września br. (BG)