Kraj

"Scooby-Doo!" poszerza markę, wprowadzając edukacyjną serię

Miesięcznik "Scooby-Doo!" dla dzieci (Media Service Zawada) dalej poszerza markę. Wprowadził na rynek pierwszą część z nowej serii "Scooby-Doo Czytamy...

Miesięcznik “Scooby-Doo!” dla dzieci (Media Service Zawada) dalej poszerza markę. Wprowadził na rynek pierwszą część z nowej serii “Scooby-Doo Czytamy razem”, która jest skierowana do rodziców i dzieci 4-7-letnich, które zaczynają się uczyć pisania, czytania, a także języka angielskiego. Do publikacji nie jest dołączany gadżet.

Kilka miesięcy temu, w czerwcu br., Media Service Zawada rozpoczął ukazującą się co miesiąc serię “Scooby-Doo Superkomiks”. Adresatami są w tym przypadku dzieci nieco starsze, zainteresowane wyłącznie komiksami o Scooby-Doo i jego przyjaciołach. Superkomiks ma kieszonkowy format i 112-stronicową objętość.

Miesięcznik “Scooby-Doo!” zadebiutował wiosną ub.r. Według danych ZKDP za pierwsze półrocze br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 61,6 tys. egz. Wydawca zapowiedział, że od numeru październikowego nakład “Scooby-Doo!'” wzrośnie do 110 tys. egz. (KP)