Kraj

GTS Energis promuje internet pod marką Multimo

Operator telekomunikacyjny GTS Energis prowadzi kampanię reklamową swojej usługi dostępu do internetu pod hasłem: "Żywiołowy Internet Multimo". Kampania prowadzona jest...

Operator telekomunikacyjny GTS Energis prowadzi kampanię reklamową swojej usługi dostępu do internetu pod hasłem: “Żywiołowy Internet Multimo”. Kampania prowadzona jest w największych portalach internetowych (m.in. bannery, billboardy i top-layery na: Onet, WP, Interia, Gazeta.pl, O2.pl), w serwisach rozrywkowych oraz finansowych (money.pl, expander.pl, bankier.pl). Reklamy pojawią się także na komunikatorze Gadu-Gadu, w wyszukiwarce Google i w wybranych stacjach radiowych. Kampanię, która potrwa do grudnia, przygotowała od strony kreacji agencja reklamowa Take5, zaś od strony mediów – agencja MTJ Media. (MB)