Kraj

Coca-Cola wprowadza limitowaną kobiecą butelkę wersji light

Coca-Cola wprowadziła na rynek limitowaną serię półlitrowej butelki Coca-Cola Light. Butelka dostępna jest w pięciu wersjach, a pokryta kolorową grafiką...

Coca-Cola wprowadziła na rynek limitowaną serię półlitrowej butelki Coca-Cola Light. Butelka dostępna jest w pięciu wersjach, a pokryta kolorową grafiką – minikomiksem, w którym młode bohaterki komentują w chmurkach dialogowych różne sytuacje, w jakich się znalazły. Przekaz ten ma pomóc marce zindywidualizować relacje z konsumentkami.

Limitowana butelka jest kolejnym elementem tegorocznej kampanii Coca-Cola Light realizowanym pod hasłem “Nie myśl o kaloriach, pomyśl o sobie”. Marka zachęca, by kobiety cieszyły się dniem codziennym i dbały o siebie, czerpiąc radość z codziennych rzeczy. W ramach kampanii powstał Light Guide, przewodnik z przyjemnościami na każdy dzień tygodnia, pełen pomysłów, jak umilić sobie życie. Limitowane półlitrowe butelki Coca-Coli będą dostępne w 2 mln egzemplarzy w cenie 2,59 zł w sklepach w całej Polsce. (MKS)